Word jij onze nieuwe Managementassistent?

Het Zeeuws Archief is op zoek naar een managementassistent voor 24-28 uur per week. Interesse? Reageer dan uiterlijk 25 november 2022.

Het Zeeuws Archief is dé werkplaats om de geschiedenis van Zeeland persoonlijk te ontdekken en te onderzoeken. Het Zeeuws Archief beheert en bewaart de archieven en collecties van overheden, particulieren en bedrijven in Zeeland en stelt deze beschikbaar aan het publiek. We doen dit met zestig betrokken medewerkers. Het Zeeuws Archief wil uitgroeien tot hét e-Depot van Zeeland, met als doel het veiligstellen van de digitale informatie van en over Zeeland. Voor nu, en voor toekomstige generaties.

Vacature

Het Zeeuws Archief is op zoek naar een

Managementassistent (24-28 uur per week)

Wat ga je doen?

Als managementassistent ondersteun je de directeur en twee afdelingshoofden met coördinerende, secretariële en administratieve werkzaamheden. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de agenda en mailbox van de directeur en van de agenda’s van de afdelingshoofden en zorgt hierin voor een goede weekplanning en een correcte filtering van mails. Je plant afspraken in, bereidt vergaderingen voor en notuleert bij verschillende vergaderingen. Daar waar nodig ondersteun je ook andere collega’s voor het maken van afspraken, versturen van stukken e.d. Ook organiseer jij bijeenkomsten en personeelsuitjes e.d. Kortom een brede functie met veel uiteenlopende taken. Jij zorgt ervoor dat alles tiptop in orde is.

Met wie werk je samen?

Dit alles doe je niet alleen, maar als onderdeel van het taakveld facilitaire zaken. Je werkt als duo nauw samen met de andere managementassistent en de coördinator facilitaire zaken en indicering, maar ook met de medewerkers receptie en medewerker facilitaire zaken.

Wie ben jij?

Je hebt een relevante achtergrond in het managementassistenten-gebied, door middel van opleiding (MBO-4 secretariële richting) en/of werkervaring. Je kunt zelfstandig uiteenlopende zaken oppakken. Daarnaast:

  • Heb je minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Heb je sterke communicatieve en sociale vaardigheden
  • Heb je goede kennis van de Nederlandse taal, in woord en geschrift
  • Ben je een aanpakker, ziet wat er beter kan en denkt in oplossingen
  • Ben je nauwkeurig en organisatiesensitief
  • Kan je goed plannen en organiseren
  • Heb je uitstekende kennis van Microsoft Officepakketten (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Teams)

Wat bieden wij?

Een uitdagende en veelzijdige baan. Het Zeeuws Archief beschikt over aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden en een prima werkomgeving. De functie is ingedeeld in functieschaal 7 op basis van de Cao SGO, minimaal € 2.255,– tot maximaal € 3.301,– bruto per maand bij 36 uur per week (peildatum 1 april 2022). Daarnaast heb je recht op een Individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% van je salaris en ben je aangesloten bij het pensioenfonds ABP. Je ontvangt een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer.
Ons uitgangspunt is in principe een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd bij goed functioneren. De standplaats is Middelburg.

Meer weten?

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Angelique Groenewegen, afdelingshoofd Beheer en Exploitatie, 0118-678808.

Interesse in deze functie?

Je sollicitatie ontvangen wij graag uiterlijk 25 november 2022 en kan je per e-mail versturen naar vacature@zeeuwsarchief.nl onder vermelding van: Vacature managementassisstent. Sollicitatiegesprekken vinden plaats op 7 december 2022.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.